Tröttast

Vilken dag! Möte på dagen som gick väldigt bra och massa träning idag! Känner mig ännu en till gång väldigt nöjd! Imorgon beger jag mig till Skövde och mys över helgen och jag bara måste hitta mig en bra motionsslinga där som jag kan springa runt på :) Det verkar bli nice väder imon med? Tänkte cykla till havet och steka min kropp i några timmar! inviga min nya bikini :D

Förut hände en liten mysko grej.. när jag var mitt upp i allt powerwalkande o mitt lyssnande på musik i en brant uppförsbacke så kommer det en man (27+?) på en moppe och kör fram till mig och stannar bredvid och bara stirrar på mig samtidigt som han småler lite finurligt?! Jag bara kollade tillbaka och fattade nada och fortsatte min färd upp för backen. Han fortsatte stirra på mig sen körde han iväg. Och strax efter det drog jag hela armen i en brännässlebuske, haha. Klantigt. Fick massa knottror på armen tack vare det. men frågan är vad tusan det var med mannen? Aja, finns människor till allt :D

Kendra wilkinson har en kropp to die for! Mitt mål ;)





 



Nu ska jag däcka i sängen. Hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Dennis Palm

Du har väl inte missat Kendras sex tape som kommit ut? ;)

2010-06-17 @ 02:29:46
Postat av: Zanna:)

Sandra, han glodde bara eftersom du är så Jävla het;)

2010-06-17 @ 08:23:23
Postat av: Anna

Skulle kunnat varit du överst, du är inte långt efter bara man fick se mer... :-)

2010-06-17 @ 12:07:13
Postat av: Sandra

Dennis: Haha.. nej det har jag inte :P Men den är gammal. Hon är iaf väldigt ung där :P


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback