Träning på g

Hur lång tid ska det egentligen ta innan man får ens kläder som man beställt? Beställde för 3 veckor sen en långskjorta och leggins från HM. Och har inte fått dom än. Under denna tiden har jag hunnit beställa kläder från asos.com två gånger och har redan fått alla kläderna/väskorna. Så HM är riktigt sega. Hoppas dom kommer imon :)

Satan vad klockan är mycket nu. Som ni kanske märker har jag vänt på mitt dygn rätt så rejält. Funderar på om jag ska försöka somna nu och gå upp tidigt igen eller vara vaken hela natten fram tills imorgon natt för att somna helt dötrött? Undrar vad som kan vara bäst :) Aja, får se hur jag ska göra.

Imorgon börjar mitt nya liv. Ska käka bra mat och träna. Ska börja träna med mamma regelbundet nu. Sjuk gött :)
Jag vill få bort ca 3 kilo. Jag vet att det inte är så mycket. Men det är mycket på mig eftersom dom 3 kilorna kommer göra mycket. Kommer absolut inte bli ett benrangel, utan liten uppfräschning sådär ;D
Egentligen hade det vart bäst att börja mitt nya liv idag (igår för er som läser idag) på en måndag, men hade inte tid idag så får bli imorgon ist :).


image377


Här har vi en snygg kropp ;)

Kommentarer
Postat av: surbubben

Vart ska du ta av de tre kilo har du tänkt? Tycker inte det ser ut som du behöver gå ner ett uns=)
Fin kropp och läcker outfit måste jag säga. Undrar vart den kan vara köpt. Vore kul om du hörde av dig någon gång.
Kramas

2008-01-15 @ 08:59:13
Postat av: krille

yo visst är det en snygg kropp men hur mycket sanning ligger bakom bilden.
rätt fett arbetning framför datorn,när får vi se dig på syggast igen va rädd om dig och träna lungt

tjinixen

2008-01-15 @ 13:30:34
Postat av: Sandra

krille: Jovisst kan den vara redigerad till tusen, men det spelar ingen roll. Det är ändå en snygg kropp på bilden. Och det finns faktiskt folk på denna jorden som har en kropp som på bilden. Även om just tjejen på bilden inte ser ut som så i verkligheten så finns det andra. :P

Postat av: Katten

Du är ju en av dem på jorden :)..

2008-01-15 @ 17:33:45
Postat av: Lisa

det är sjukt lätt att vända på dygnet! däremot tusen ggr värre att behöva vända tillbaka sen :)
lycka till med träningen!

2008-01-15 @ 17:37:38
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror nog att du bara vill höra att du är smal, eller att du ser bra ut hela tiden. För annars skulle du nog inte klaga så mycket som du gör. Det är bara patetiskt.

2008-01-15 @ 18:41:24
Postat av: Krile

jovisst,jovisst finns dä tjejer mä snygga kroppar på bild utan redigering,såg en bild på dig i kanindräkt!hmmm måste nog hålla mä surbubben.
Vart ska du ta av de tre kilona,men men träna på du dä mår man bara bra av

2008-01-15 @ 19:56:09
Postat av: Majken.

vad skönt det måste vara o ha bestämt sig för att gå ner :) jag jobba på samma sak. hur har du tänkt lägga upp din resa så du når målet?:)
kram!

2008-01-16 @ 16:31:09
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Sandra.

Anonym: Du har så fel så fel. Klaga? Vad tusan är det jag klagar så mycket på?

Krille: hehe, det är min hemlighet ;)

Majken: Japp! Imorgon är det tredje dagen för "mitt nya liv" :). För att nå målet så ska jag äta bra och träna. Standard :).. Ska inte äta sötsaker och sluta baka! haha. Så det jag gör helt enkelt är att göra av med mer kalorier än vad jag stoppar i mig.. :)

2008-01-17 @ 01:44:57
URL: http://sweetsandra86.blogg.se
Postat av: surbubben

Huvudsaken är ju fakt att man mår bra och trivs med sig själv. Först då kan man börja uppskatta komplimanger och annat som folk kanske öser över en. Oavsett om man är en 12:a utav 10 som du är Sandra, så måste man trivas med sig själv. Och det är ju inte bara utseendet det rör sig om. Man ska ha välmående på alla plan. Och precis som du säger Sandra så handlar det ju om att man ska göra av med fler kalorier än man tar in. Om man nu vill gå ner i vikt. Träning är framför allt otroligt roligt tycker jag=).
Kramen

2008-01-17 @ 10:26:29
Postat av: Sandra

Surbubben: Precis :).. sommaren 06 tränade jag väldans mycket och OJ vad mycket bätte jag mådde då.. Vill tillbaka till samma känsla och figur :)

Krams

2008-01-17 @ 16:33:40
URL: http://sweetsandra86.blogg.se

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback