morsning korsning

Idag var jag uppe med tuppen! Eller aa.. tuppen går väl upp 6 på morran? Jag gick upp 7.30.. det ni! Ovanligt tidigt för att vara mig.. Med gick och la mig 00 igår så det var riktigt skönt.

Så vad händer idag då? Solning blir det garanterat, lite shopping med kanske. Plus att jag kanske hänger med Matina på party.. Gud sicken träningsverk jag har by the way! Fast ändå skönt, för då känner man att man tränat.
Träna med min pilatesboll kommer jag med göra idag, så nu är jag inne på min femte dag. Innan käkade jag vitt bröd, potatis, pasta, choklad och sån skit.. och nu käkar jag ingenting av dedär.. utan nu är det fisk, bra kött, mycket grönt, frukter, vatten, vatten, vatten! samt fullkornsprodukter.. och träning på det. Och det står 1,4 kilo mindre på vågen hittills, så det går ju framåt.


image383

Nu ska jag se American Dad.. har ju sett alla Simpsons och Family Guy avsnitt som gjorts så nu får jag ge American Dad en chans.. Helt okej det jag sett hittills. :)

Tjing så länge

Kommentarer
Postat av: Jonas

Åh, sicken bra smak på en så vacker flicka. Family Guy och American Dad är ju helt underbara :)

2008-01-19 @ 10:55:45
Postat av: Katten

Du kan äta potatis och ris fortfarande men att det ska vara mer fisk / grönt och kött än potatis eller ris. Brukar köra 60% fisk/kött, 30% pot/ris och 10% grönt.

2008-01-19 @ 16:21:07
Postat av: Anonym

hehehheh Krille här vill bara säga att VI(BORÅS HOCKEY)snodde Fabian Brunström från er hehheheleer hahahha ahhhhhahah nu spelar FABIAN för VÄRMELAND HAIL to FÄRJESTAD LYCKA TILL MÄ BOROS HC.hockey ä bättre än fotboll IR ciao

2008-01-19 @ 17:42:15
Postat av: Anonym

hehehheh Krille här vill bara säga att VI(BORÅS HOCKEY)snodde Fabian Brunström från er hehheheleer hahahha ahhhhhahah nu spelar FABIAN för VÄRMELAND HAIL to FÄRJESTAD LYCKA TILL MÄ BOROS HC.hockey ä bättre än fotboll IR ciao

2008-01-19 @ 17:51:08
Postat av: Anonym

sorg läste att Jonas Höglund lämmnar Färjestad för Swiss pengar men du är alltid ir eller Hammarö hehheh ja fattar du blir gammal men vi Älskar dig HÖGLUND du finns alltid hos i Wärmland och sandra ir färjestad.se(kolla upp) hehe Fabian från Borås blir den nye hehehheh

2008-01-19 @ 23:44:24
Postat av: Anonym

bra iband så känner ja mig som en jeddi och jag är hos Jabba the hut fan va coolt när ja letkte mä domhade alla heheheh

2008-01-20 @ 00:42:03
Postat av: - SANDRA -

Hallo Katten! På den dieten jag käkar nu så ska jag inte äta potatis eller ris. Men det ska jag börja med senare igen. :)

Anonym: Va? Förstår ingenting. Vet bara att du är en och samma person som skrivit alla inläggen.

Postat av: Jayjay

Vad söt du var ;)

2008-01-20 @ 18:34:12
Postat av: surbubben

Får jag bara fråga Sandra vad du har tänkt dig med din träning? Hur mycket ska du gå ner? Är det det som är syftet? Kör du någon egen metod eller är det GI du är inne på?
Kram

2008-01-21 @ 14:56:16
Postat av: - SANDRA -

JayJay: Tack :)

surbubben: Jag hade tänkt gå ner ca 3 kilo. Så har 2 kilo kvar nu. Sen vill jag träna överhuvud taget för att må bättre och få en mer tränad kropp :).. Kör mest egen metod som är inspirerad av GI hehe.
kram

2008-01-22 @ 16:59:19
URL: http://sweetsandra86.blogg.se
Postat av: surbubben

Så det är inte mer än 3 kg du har tänkt att gå ner alltså. Väger du dig vid samma tidpunkt jämt och på samma våg? Man kan ju pendla på upp mot två kilo om dagen om dagarna om man säger så. Brukar alltid väga mig innan jag går och lägger mig=). Ja träna vill man ju för sitt välmående. Blir så mycket piggare och gladare känner jag=)
Krams

2008-01-23 @ 09:09:38

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback