i´m back!

Sådär ja! Nu är min dator formaterad och jag kan börja blogga mera igen! Gud vad det tog tid och allting på datorn är borta.. så det är synd men samtidigt skönt att börja om med en helt ren och fräsch dator :)

Jahaja, idag har man promenixat ute med Martina och satan va det blåste! Mitt hår flaxade åt alla håll och kanter. Och in i munnen flög det med haha. Men vi lyckades ta oss hem utan att bli bortblåsta som tur var :P Kalla och blåsiga dagar som dessa får mig att längta ännu mer till Italien resan i juni! Ska bli skönt att åka dit igen :)

Imorgon har det gått tre dagar som jag käkat bra. Men mitt sötsug efter choklad är otroligt stort! Blir helt galen.. ge mig en plopp någon?! Imorgon ska Martina och jag till ett nytt gym med.. ska bli nice och se om det är något att ha för då blir det gymkort där :)

Nä nu ska jag fortsätta se på simpsons!

Hajrå

image378
Eh, ge mig?!

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback