det går bra nu

Jag är heeelt heeelt död verkligen! Kom hem från gymmet för inte så längesen, solade oxå.. och nu är hela min kropp slutkörd.. skulle kunna somna sittandes framför datorn haha.. men vill inte lägga mig än för då vaknar jag bara inatt helt pigg.. så får härda ut mig :)

Fick min andra beställning från asos.com för två dagar sen.. är jätte nöjd med mitt kraffs! Köpte en väska, ballerinaskor till sommaren, två olika par benvärmare. Första gången köpte jag med en väska, och lite annat smått och gott. Så nu gick jag in på sidan och beställde ännu mer.. denna gången två par skor och knästrumpor. Har aldrig slösat såhär mycket pengar på en modesida på nätet innan.. men kul är det! Har ju köpt tre gånger från dom nu, och tror jag kommer fortsätta haha.
 

163901-382

haha, bild på Martina och mig sommaren 2006 på party.. sicka drägg vi är här! (Ja det var alkohol inblandat ;D)

Kommentarer
Postat av: Mini

haha sommar heta! så mysigt jag hade den kvällen! de måste vi göra om snart!!

Postat av: Anonym

fan du känner en polare som heter Martina va fan såg på en bild att hon hade nån polare
som hade en T-Shirt mä NSF FAN va dätta ett jävla skämt eller ,jajajajjajaj vi lever i ett jävla skitsamhälle som borgarna men men jag blev jävla grejen prg av NSF tföjan fan som jag sa visst jag är emot våld men när NSF för en kamp mot mig så torka alla blöjjor mot dom:jag är emot dödsstraff men för fa bete dig för fan du mä NSF fan snacka mä din polare för NSF annars så ska vi som jaa du vet hatar folk som vill skada andra
ha dä bra OK
lyssna på Napalm Death hehhehe bra texter ETC

2008-01-18 @ 23:42:17
Postat av: Anonym

ha dä bra för en låt som heter Nazi punks fuck off
ett gammalt men håll till godo för NAPALM DEATH hehehhe
inga JÄVLA NAIZS ok FAN VA GAG HATAR såna PISK ÅT NSF hehehhehehehehehhheheheheheheh

2008-01-18 @ 23:54:10
Postat av: Anonym

Napalm är ju sen förbjudet sen usa sprutdade dä över VIETNAMN men fan nu lyssnar vi på NAPALM DEATH så blir även Original Gangsters från Hjällbo å bergsjön OK

2008-01-19 @ 00:02:54
Postat av: Sandra

Mini: Ja det tycker jag :)

Anonym: Hmm, lite svårt att förstå det du skriver. Men jag vet ingenting om dedär med Martinas kompis tröja. Men jag håller med dig om våldet. Hatar också folk som skadar andra.

2008-01-19 @ 09:38:10
URL: http://sweetsandra86.blogg.se
Postat av: Krille

bra bra har lungnat ner mig nu men vill bara säga som anonym att jag har tillbringat på kumla för Misshandel inget jag är stolt över men,när allt kommer omkring jo fan blir vansinnig när dä
blir Nassar,men jag är halv latino tysk heheh morfar stred för Wehrmacht bra du där vi vet ju Jello Biafra uber alles hail to Anti Cimex

2008-01-19 @ 12:16:41
Postat av: Anonym

Bra bra OG hehhe napalm hade ju en Spick en mexicanare hehehh MR Pindado kolla upp Terrorizer
från Napalm ,håll mä att Sandra är läcker ir trots Napalm
hehehehh öj du so skrev nazi punk fuck off Napalm hedrade Anti cimex men dä visste du

2008-01-19 @ 12:28:20
Postat av: Mini

okje.. för er som inte vet varför han hade en NSF tröja på sej så fråga mej istället.. jag har svaret... så bara till å fråga! tackar..

2008-01-19 @ 13:15:15
URL: http://minisch.blogg.se
Postat av: Anonym

ok varför har du NSF snygg bild skulle vilja krama sönder blå vitt du skämmer ut eller nej nä gör di INTE men fan stolt för NORDMEN hehehhe har bott i oslo
har många Afischer från Div Wiking och Nordland Hmmm(inga orginal) fan va håller ja på mä men men MORFAR slogs ju för WEHRMACHT men moffa äju moffa nu är han död han är tillsammans mä andra tappra TYSKA SOLDATER,( hAR EN MASSA COOLA FOTON) Skammfrån åt NSF dummstrut tillllll Ulthima thule men nej nej HAIL TILL ODEN å TOR hehhehheheh
dom skulle gärna hällsa på min Indian kultur från SYDAMERIKA öjöjöjööjöj har ni läst MEIN KApf ELLER SNABBA CASH hail
to NAPALM !!!!!!!!!!!!

2008-01-19 @ 15:22:27
Postat av: Anonym

jssså va fan hehehe fråga wackra sandra god she is :::::::;;;;;;...............åhhhhh ASTA KASK kommer till gbg ir hehehehh Sandra Mmmmmm...fan ähhh
du vet punks not fucking dead heehe kolla the sex pistols då tidens punkare kan jamföras mäNJAAAAAAAA såg dom i roskilde 98(tror jag) men jag vet att RATM gött å sepultura men dä va 94 heehhe mä Cypres Hill GÖTT för röka i CHRISTIANIA
FREETOWN
hehehhe har du sett QUENS ir bra film synd om Diana men media är ju media......gud va du hehhehe vacker hehheheh skulle vilja skicka en cool grej NO FUTURE hehehheheh GOD SAVE THE QUEENNNNN fan sägrt tills mä MALCOM X fan va du är vacker heheh säg ingtet till Tessan heheh nej nu var ja dumm fan helvete pissmen men ja är en gammal punkare

2008-01-19 @ 16:12:27
Postat av: polpot

Jasså vag ???? hehhehehehh eller JAG GILLAR INTE NSF
OK

2008-01-19 @ 19:50:43
Postat av: Barney

JA fan ulima tula suger KÖN.lyssna på Napalm Death
UNCHALLEGHATE hehheheh Napalm ojoj fan hehhehe såg dom på Bergslagsrocken I Fagersta 89 många skins mä punks heheheh den goda diden.

PRIDE ASSASSIN hehehheh

2008-01-19 @ 20:08:11
Postat av: Sandra

Du som kallar dig för Krille, Barney, polpot och anonym. Varför sitter du och kommenterar till dig själv här? Alla inläggen är skrivna av dig ju. Ser rätt kul ut när man läser det du skriver till dig själv och sen svarar på precis som du vore en annan hehe. Så jag undrar: Varför?

2008-01-19 @ 22:04:41
URL: http://sweetsandra86.blogg.se

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback