Abtronic pro

Min syrra beställde för några dagar sen Abtronic. Hon köpte två stycken så jag fick ena. Har använt sånhär impulsträning innan.. köpte någon skit på tv shop för några år sen.. men den pajjade ju med en gång. Rena skräpet alltså. Men denna abtronic känns faktiskt väldigt bra. Stor skillnad mot skiten jag testat innan. Så denna ska jag använda nu utöver min vanliga träning.
Helt ärligt så tror jag att jag kommer få snabbare resultat. Man känner det. När syrran sa att hon hade beställt abtronic så var det första jag sa "neeej, rena skiten. Det funkar ej och slöseri med pengar". Men nu vette satan :P.. kommer köra med den i en månad iaf, och om det nu inte skulle funka så är det ändå en massage för musklerna. Det sägs att man ska få resultat inom 3-4 veckor. Så då återkommer jag med att berätta hur det har gått :) Vilket som så tycker jag det är värsta skönt när musklerna rycker till av impulser av sig själv :). Aja, man förlorar ju inget på att köra en träning som denna också!

image399

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälper värkligen dessa :?

Postat av: surbubben

Hej du=)
Har fakt oxå en sån där hemma. Har inte använt den så himla flitigt. Vet heller egentligen inte vad det är som gör att man förbränner med den och det är energin som går åt för att musklerna drar ihop sig. Man gör ju då av med energi. Hur ofta har du tänkt att köra med den då?
Krams

2008-01-25 @ 10:17:46
Postat av: Majken.

vet inte hur många gånger jag har suttit och funderar på att inskaffa mig en sånn! Men precis som du så köpte jag någon sak som bara var skräp för nått år sedan och sedan dess har jag blivit väldigt anti.
kram :)

2008-01-25 @ 11:18:58
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: surbubben

Har du msn Sandra? Vore kul att tjöta lite träning och så med dig=) adda mig gärna om du har lust.
Krams

2008-01-25 @ 11:37:42
Postat av: - SANDRA -

Anonym: Jag tror att dom hjälper till lite. Fast då om man äter rätt och tränar utöver denna. Annars är den nog inte till sån jätte stor hjälp. Jag tror den "pushar på" till att nå ett snabbare resultat.

surbubben: Jo den bygger ju upp musklernaoch dom kräver ju mer energi när dom blir större och på så sätt förbränner man o bla bla :P
Jag kommer använda den varje dag i en månad. Kanske någon dag jag har uppehåll.
Kram

Majken: Jo det är ju lätt att man blir anti när man får hem skräp :) Men denna känns faktiskt väldigt bra. Är positivt överraskad om man säger så :)
Krams

2008-01-25 @ 11:37:51
URL: http://sweetsandra86.blogg.se
Postat av: tommie

Är ingen expert på de här men jag vet att musklerna måste få tid att återhämta sig, så att köra magträningar varje dag i en månad är nog inge bra. Efter att du har tränat så bryter du ner muskeln, för att sedan bygga upp den igen, genom vila och bra mat. Rätta mig om jag har fel :)

2008-01-25 @ 12:44:55
Postat av: rab

Inte för att vara taskig med du är sjuktlättlurad om du tror att den där hjälper dig =)

2008-01-25 @ 14:10:12
Postat av: - SANDRA -

tommie: jo du har precis rätt.. men när jag säger att jag ska använda den varje dag så är det varierande muskelgrupper jag kommer använda den på.. så alltså inte en o samma varje dag, då bryter man ju ner musklerna ist :P

rab: Utöver min vanliga träning och min mat jag äter så tror jag den hjälper till att nå mitt mål snabbare. Hade jag bara suttit på min röv med Abtronic så hade den inte hjälpt alls.. så tror jag.

2008-01-26 @ 09:25:11
URL: http://sweetsandra86.blogg.se
Postat av: - SANDRA -

surbubben: Min personliga msn ges tyvärr inte ut :). Många som frågar om den och den vill jag hålla för mig själv om man säger så! :)

2008-01-26 @ 09:29:18
URL: http://sweetsandra86.blogg.se
Postat av: --_KeVin_--

jag tänkte att jag skulle köpa den,men när jag ser alla negativa kommentarer blir jag tveksam,men det skiter jag i,för jag har redan testat den,å jag har redan sett resultat på mig själv innom ett par veckor bara.Så de som skriver negativa saker kan ju gå o slänga sej i ett dike elr nåt,för abtronic funkar!!!

2008-02-07 @ 12:28:20

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback