Onsdag

Det går inte så bra det här med uppdaterandet haha! Finns egentligen bara en anledning till varför.. och det är Christian! :) Jaa, jag vet.. en nytt namn för er! Men denna killen alltså.. han är guld! Vi träffas varje dag. Helt sjukt egentligen.. Hur man aldrig kan tröttna? På onsdag om prick en vecka åker vi till Tylösand och ska mysa gääärnet på spa med övernattning! Min födelsedagspresent av honom. How cute? Sjukt glad och tacksam över det! :) Finns ingen som fått mig att skratta så mycket som honom! Så nu vet ni vad jag håller på med om dagarna. Har det underbart helt enkelt ;)

"You got me feelin high and I can't step off the cloud.."



Kommentarer
Postat av: Kalle

Kan inte jag få ligga där bredvid dig ist?

2011-04-05 @ 00:35:30

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback