Ensam natt

Längtar tills på onsdag! :D Tiden går inte så fort dit..

Vad har jag gjort idag då? Tvättat hela dagen och bara pluggat in massa utbildningar inför mitt nya jobb på fredag. Så jag har i stort sätt bara sprungit mellan datorn och tvättmaskiner hela dagen. Låter väl skoj? :P

Och jag kommer antagligen sitta vid datorn långt in på natten med. Vill ju bli klar med utbildningsdelen! Sen lägga mig i en nybäddad säng. Sjukt gott. Dock ensam.. vilket suger! Inte alls van vid att sova ensam ju ;) Saknar dig!

Igår var även min sista dag på jobbet. Har nämligen sagt upp mig. Börjar på ett nytt på fredag. Snacka om totalvändning! Men mer om det senare..

Lite flummigt inlägg kanske, men en liten uppdatering blev det. Nu ska jag fortsätta med min produktutbildning.

Puss!


Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback