Letar ork

Fy vad jag är uttråkad idag! Måste städa men hittar ingen ork.. har verkligen inte gjort nånting alls idag. Bara segat. Dags att göra middag snart med. Men vad? Ingen som har lust att komma och laga middag till mig? Haha.. Ska träna, sola, laga mat och städa.. vart ska jag börja? Vill ju hinna klart innan det blir lite fest ikväll. Help!

Just det ja.. glömt skriva att jag skaffat mig en till kisse. Har två stycken nu iaf :) Han är så fruktansvärt kelen! Är vid mig hela tiden och vill gosa JÄMT :D Men han är väldans busig också. Finns inget mitt i mellan på honom haha. Antingen super gosig och "mammig" eller så busig att han river hela mitt hem :D 


Busungen :D


Mina hjärtan :)


..och så jag haha.

Big happy family :D

Kommentarer
Postat av: Tina

Va bra att han har kommit tillrätta! :D



/Hans förra familj :D

2010-09-19 @ 17:32:52

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback