En torsdag

Tjohej! Var igår i Falköping och köpte mig en peugeot 206 xs 1,6 :D Den är helt perfekt för mig! Pappa, mamma och syrran hängde också med. Blev en liten roadtrip för oss. Mysigt värre :) Vill bara ut och köra bil hela tiden haha. Kul med nytt! Var så himla trött på min volvo. Den krånglade verkligen hela tiden!

Vad mer då? Har bara jobbat och grejat med allt möjligt. Kom precis från solariet så ska slänga mig i duschen och sen göra lite middag. Denna helgen kommer vara helt fullspäckad.. först ut är begravning imon. Aldrig kul men fint sätt att säga hej då på. Ska bli så kul att träffa Zanna med. Var alldeles för längesen nu.


Lilla bilen :D

Nu: off to duschen!

Kommentarer
Postat av: zanna

<3<3<3 Hoppas du kommer upp så fort ja flyttat gumman <3

2010-09-08 @ 15:56:29

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback