Då var min röst räknad

Sådär ja. Då har man varit och röstat. Hade två olika parti att välja mellan.. tror jag valde rätt :) Idag var även min syster hemma hos mig och hängde med till min vallokal. Sen lagade vi mat.. himla gott! Nu har hon åkt hem igen, men min bror hämtar upp mig snart för vi ska hem till våra föräldrar och umgås lite och jag ska hämta min bil som stått i Askim hela helgen hos päronen. Imorgon är det dags för jobb igen men sen är jag ledig tisdag och onsdag.. skööönt!

Just nu håller jag på att rensa lite i min garberob.. gud vad det ser ut där inne!

Later! :)



(ursäkta för mina egoistiska bilder jag lägger upp varje dag, men har inte vart aktiv med kameran det senaste :D )

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback