Usch för måndagar

Heej. Sitter just nu och dricker en redbull. Det verkar ha hänt nåt konstigt med min röst. Hes och krasslig i den! Låter som jag druckit lite för mycket whiskey och rökt för många cigarrer. Kanske råka jag prata sönder rösten igår? Babblade som en galning. Eller "skrek" jag får mycket på krogen? Eller har jag blivit smittad av något? Är nog en blandning av allt haha. Vill INTE bli sjuk nu.. om det skulle vara något sånt.

För övrigt är det riktigt deprimerande väder ute idag. Kallt, regnigt och sliskigt. Nu är sommaren heeelt borta iaf. Bara att se fram emot julen. Att få pyssla i lägenheten :D Men det för jag göra ett inlägg om vid senare tillfälle. Har verkligen massa ärenden att fixa hela veckan.. och jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera (alltid varit). Men tror inte mina ärenden är så roliga att läsa om, hehe.

Men ska försöka bättre mig.. hörs senare! :)


Kissen som ALLTID ska ligga på mig så fort jag sitter vid datorn <3



Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback