Sjuk?

Fy vad jag hostar! Min hals började krångla i måndags och det har bara blivit värre för varje dag. Det gör ont, det kittlas och jag hostar av det, vilket gör mig hes! Och allt sitter bara i halsen. Känner mig varken hängig eller snuvig. Har ingen feber heller. Bara en jobbig hals och hosta :S Och snart ska jag iväg och jobba med min grottröst. Får väl se om dom på jobbet reagerar på den hehe. Usch.. måste ha normal röst till helgen ju! Då händer massa spännande saker. Dessutom kan jag inte sjunga för mig själv eller ta ljusa toner. Får inte fram ett endaste ljud då.. grymt irriterande.. jajaa :)

Om man kanske skulle vara lita slapp och göra en enkel lunch innan jobbet? makaroner och falukorv?

Ja så får det bli ;D

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback