Planerna är som dom ska..

Äntligen blev halloween fixat! Min lediga helg och det hade vart surt att bara sitta hemma själv.. Planen har varit hela tiden att ha förfest hos mig och sen bege oss till halloweenkalaset på chalmers. Men det krånglade med biljetterna så vi var 5 stycken som blev utan. Men idag löste jag problemet och vi 5 kan dra dit på lördag! :D Har fått min dräkt också. Orkar inte klä ut mig så avancerat så fick bli en djävulsdräkt. En röd klänning och horn :)

Hade egentligen velat vara nåt äckligt med massa blod.. kan en djävul vara blodig? :P

Nu har jag slutat jobbet iallafall och ska snart iväg till IKEA och köpa mig en sängstomme plus två nattduksbord. Blir nog bra! Ska försöka hinna köpa mig en pumpa med, hehe. Funderar på om jag ska visa klänningen eller vänta tills efter festen.. hmm :)

Bye så länge.


Tog lite flumkort när jag pratade med Elin (busigt va? haha)


Kommentarer
Postat av: Anders

Hmm, hoppas man får se den snart. outfiten alltså

2010-10-27 @ 22:57:55
Postat av: F

Vilket ansikte du har, inga fel någonstans. Helt amazing beautiful jö :)

2010-10-28 @ 08:49:01
Postat av: F

Hur var det på Halloween? Vi vill se din outfit :)

2010-11-09 @ 09:11:20

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback