Bra helg!

Ännu en helg har gått förbi och ännu en gång blev det fest! Vi började med en förfest hos mig.. fyra tjejer och spel och dricka och massa flum! Riktigt trevligt :) Sen drog vi till stan och hamnade på Excet. Hade ovanligt roligt där inne! Dansade hur mycket som helst och denna gången var det riktigt bra utbud på folk! Nej men det var verkligen toppen :) Hade lite väl ont o fötterna sen av allt dansade.. men jaja :D Nu kommer en ny vecka med massa jobb och massor av träning! Efter all segande och ätande i soffan idag med Martina så behövs stenhård träning. Men det ska nog både hon och jag klara av ;) Min sjuka träningsvärk jag fick sen i torsdags har försvunnit nu, så gott som i alla fall, så nu blir det hårt!

Hoppas verkligen byggubbarna kommer till mig nångång av dessa vardagarn nu. har väntat snart en månad på att få renoverat kök. Längtar! :)

Nej, nu ska jag sluta svamla och faktiskt sova. Nattis!






















Excet!

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback