Skövde, mullsjön, Hjo :D

Då var årets första dopp avklarat! 22 grader i vattnet i mullsjön så det var inga problem (förutom att det tog ganska många minuter för mig att ens doppa mig) ;) Har haft en otroligt go helg med sol, glass i Hjo o massa mys! Finns inte så mycket mer o säga än UNDERBART! Här kommer bilder ist: :D




Sjukt mysig stuga Filips familj har :)


Långgrunt som in i bomben




Snyggo ;)


Aldrig sett sån innan.. en äcklig blodigel vi hade bredvid våra fötter! Tur jag upptäckte den innan den sög sig fast på nån av oss :D


Soft :D


Kommentarer
Postat av: Din älsko

Haha varför blir varje helg med dig.. världens bästa helg? :D <3

2010-06-10 @ 00:24:06
Postat av: Sandra

För att du är världens bästa pojkvän? :D <3

Postat av: Profeten

Mer Hjo i allas liv :D

2010-06-17 @ 02:27:07
Postat av: Sandra

Profeten: Bor du där eller? ;)

2010-06-17 @ 14:17:17
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/
Postat av: Profeten

jo, före jag fick för mig att flytta till norr i studier :)



2010-06-17 @ 16:03:25

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback