Velpelle

Ehm jag ändrar mig igen. Det blev en hel del sol o mysande i helgen trots allt! Grillning i slottsskogen blev det också.. himla gott :) På måndag skriver jag på kontraktet för lägenheten med. Då är den MIN! min min min! Ganska passande till semestern. Fast på nåt sätt ändå opassande.. vill inte spendera semester genom att renovera lägenheten. Och jag är alldeles för otålig av mig så jag kan inte låta lägenheten stå orörd medans hela semestern går. What to do?? Dessutom ska jag en av veckorna inte ens vara i gbg..

Jag tror att bloggen kommer bli lite av en inredningsblogg den kommande månaden :D Före och efter bilder och så. Men så får det bli! :) Nu blir det middag.. grillad kyckling och potatissallad.

Från grillningen i lördags :)

Het elle!


Förbannade mygg! Fick gömma oss under täcket men lyckades få 3 myggbett ändå. Och ett av dom under foten! Kliar i varenda steg jag tar :S




Kommentarer
Postat av: din älsko

Hade massa mysigt i helgen!! Du är finast älskling! <3

2010-07-06 @ 18:05:18

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback