Snart sängen

Har precis tryckt i mig massa jordgubbar och vaniljglass.. mums! Och strax blir det sängen. Imon är det jobb och jag ska jobba långt bort! Ute på Dyrön.. en del mil dit. Får hoppas jag hittar rätt med :S Så det blir till att gå upp mega tidigt. Efter jobbet ska jag till min lägenhet och börjar packa ner massa saker. Snart är det dags att flytta över allt till Linné. Skojsigt det :)

Och jösses vad svalorna låter här utanför. Har öppet balkongen och dom flyger runt och skriker, haha. Fast det är sjukt mysigt! För då vet man verkligen att det vart en varm sommardag.. (bara då dom kommer fram).

Slutar ganska tidigt imon.. steka vid havet? Hmm.. men tråkigt att göra det ensam när alla andra jobbar :( Aja, får se vad lusten faller på.

Hopp i säng, ett family guy avsnitt, sova - next!



Kommentarer
Postat av: Resesmurfen

Du är såååååååååå sjukt jävla snygg!!!!

Att inte du jobbar som modell på ett eller annat sätt förstår jag inte!! Den blicken är helt underbar!!



Din klyfta ska ju också nämnas som den bästa nånsin!!!



Puss på dig

2010-07-02 @ 08:44:37
Postat av: Sandra

Haha Tack ;D Njaa.. jag står faktiskt hellre bakom kameran :D


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback