Min Zorro och Cindy

Den här lilla filuren är alltid där jag är! Sitter jag vid datorn så ligger han bredvid mig och kollar vad jag gör. Äter jag mat så sitter han och kollar på. Duschar jag så hoppar han alltid upp på toalocket och sitter där tills jag är klar. När jag väl lägger mig och ska sova så kommer han MED EN GÅNG och lägger sig på min mage eller ligger vid midjan med min arm runt sig, ligger jag på mage så lägger han sig på min rygg. Han bara måste ha kroppskontakt! Och vill aaalltid vara med mig. Därför är det så himla jobbigt och jobba långa pass för jag vet att han vill att jag ska vara hemma, haha :D Sånt märker man. Varje gång jag går till jobbet så sätter han sig vid dörren och "vinkar av mig", bara sitter och tittar. Så jobbigt och lämna han då! Men han är så otroligt underbar och så himla snäll katt. Och lilla Cindy är så sjukt söt och så otroligt himla snäll hon med. Tur att dom har varandra. Gud sicken tur jag haft med dessa två katter (även om dom är värlens busigaste ibland) Nu blev det ett jätte inlägg om dom.. men för tusan.. ni fattar nog inte vilka stora personligheter dom har! Love them! :D






haha, fin axelkudde




gosi!

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback