Grym helg :)

Puh.. död. Igår blev det utgång! 5 goa killar från Uppsala kom ner och besökte våran underbara stad Göteborg ;) Förfest hos mig och sen raka vägen till stan. Blev en hel del dans men mina fötter klarade sig ifrån smärta faktiskt, sjukt skönt :D Brukar ju få så himla ont annars. Idag vaknade man upp lagom pigg. Ont i huvudet och bara fruktansvärt seg. Snurrade fortfarande i skallen när jag vaknade vid 12, haha. Däckade en liten stund i soffan och fick sedan cravings för blåbär och hallonpaj, så det bakade jag! Syrran och mamma hälsade på helt spontant vid 21 nångång med, kul med besök :) Bilder kommer.. dock inte nu. SOVA jaa :D

Kort sagt.. bra lördag! :D Imorgon är det dags för jobb igen.

nattis på alla nattugglor.

Puss!

Kommentarer
Postat av: R

Vi saknar redan er och GÖteborg :)

2010-12-13 @ 23:43:20
Postat av: Sandra

Detsamma gäller er uppsalabor :D


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback