Stress

Vilken dag! Känns som jag flängt överallt. Först jobbade jag natt. Kom hem 09 på morgonen och ramlade i säng med en gång. Sov i 4 timmar sen raka vägen till en anställningsintervju (vill jobba mer, haha), och fick jobbet på en gång! Sen blev det lite shopping. Hitta en fantastisk klänning, tunika, 3 par skitsnygga jeansshorts och två axelbandslösa bh:s med spets. Måste sy in dom lite då dom är något för stora runt min kropp.

Efter detta så hämtade jag upp syrran och drog in till stan och kollade på min framtida lägenhet i Linné. Den kommer bli himla fin när jag är klar med den :D Sen drog vi hem till mina föräldrar och satt och tjöta om allt mellan himmel o jord och drack goood mocha latte! Nu har jag ätit lite och ligger i sängen redo för att sova. Är så himla trött!! Imorgon är det jobb igen, men jobbar kväll och ska ta igen sömnen som jag förlorade inatt.

Sov gott :)


Kommentarer
Postat av: F

Så docksöt!



Mumma!

2010-04-29 @ 11:14:55
Postat av: Anna

Du är verkligen avstressande att titta på.

2010-04-29 @ 17:18:04

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback