Bra dag!

Nyss hemkommen från en snabb promenix ute i solskenet! Funderar på att ta cykeln till solariet med men får se när. Ska nog vila benen en liten stund och cykla iväg senare. Just nu sitter jag och njuter av en jätte god latte! Mina är special special men himla goda ;) Och imorgon är det äntligen fredag! Har längtat efter helgen hela veckan! Blir nog till att kolla på lite soffor och så.. måste ju köpa en ny större soffa nu när jag flyttar. Så stor att två kan ligga bredvid varandra i soffan om man skulle vilja det! :D haha. Skulle även behöva kolla på ett snyggt "sideboard" till vardagsrummet eller sovrummet, har inte riktigt bestämt än. Ska till min nya lägenhet nästa vecka och planera lite mer :D

Nog tjötat.. nu ska jag ringa lite ärenden..

Hajs.


Mums..


Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback