19e april!

Hade en jätte härlig dag igår! Presenterna jag fick av alla kunde inte bli bättre! Av Filip fick jag ett egendesignat soffbord som han kommer tillverka, blommor, wii spel, men även ett underbart fint halsband med datumet 20091127 inristat. Datumet då vi blev tillsammans :) 

Utöver en jätte bra födelsedag så har jag haft en riktigt mysigt och skojig helg! En av dom bättre någonsin på flera sätt ;) Massa skratt o löööv!



Från bowlingen i fredags :)






<3


Bus på födelsedagen :)

Kommentarer
Postat av: Din Älskling

Toookgo helg! :D hoppas du e nöjd med allt älskling! <3

Postat av: Sandra

Såklart jag är det!! Allting var helt lovely! :D

2010-04-21 @ 01:37:56
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback