En blåsig dag..

Jösses, den lönen jag får nu är den bästa jag någonsin fått!! Är överlycklig, sicken summa :D Det var verkligen värt att jobba 214 timmar förra månaden. Och hur ska jag fira detta då? Jo, jag och min syrra ska till Ullared på fredag och shoppa lite (onödiga) saker. Man bara slösar massa pengar på strunt där. Men men.. det är mysigt att åka dit!

På tal om annat..
Vill ha tillbaka midsommar! Då man vet att man har hela sommaren kvar till att bara kunna njuta. Usch, hatar gråa dagar. Jobbigt att gå upp ur sängen varje dag med när man fryser så satans mycket. Höstdeppen på G?


Kommentarer
Postat av: martina

haha ful bild!! hehe vill med tillbaka..:D..!:D

Postat av: Spiderpig

nä usch inte längta tillbaks.. nu kommer underbart gråa höst,vinter å vår

2009-09-29 @ 00:20:16
Postat av: Mathina

Nu har jag kiiikat, keep going. Kan bli en vana ;).

Postat av: Sandra

mathina: Hehe, tackar! Kul att du tittade förbi :) Ska kolla in din blogg med! :)

2009-10-19 @ 01:48:20
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback