Skövde

Det tar ju hundra år innan man kommer in på bloggen! Krånglar Blogg.se tro?

Aja, i helgen blev det Skövde igen! Lika trevlig/mysigt/skoj som alltid :) i fredags så gick jag och Filip på bio och kollade på Surrogates, den var faktiskt nice! Fräckt gjord.. se den :) Sen blev det utgång med hans vänner, det blev mest dans hela kvällen. Stackars mina fossingar.. Hade så sjukt ont i fötterna när vi traskade hemåt, så jag tog av mig skorna och gick barfota men det var nästan värre för asfalten var iskall. Söndagen var riktigt lugn.. käkade god mat plus slappa. Samma med måndagen :) sen for jag hemåt. Tillbaka till allt jobb, oj vad kul.. not.

Tog inte så många bilder. Blir lätt att man glömmer bort det när man har det trevligt :)

Vin och grogg!


På tredje våningen, uteterass.



För jag ser inte alls degig ut här! :P



Många som ville dansa!


Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback