Nytt Wii spel!

I förrgår köpte jag det nya Super mario bros Wii. Man blir ganska nostalgisk av att spela det. Har ju alltid älskat alla dom gamla mario spelen. Jag har typ bara väntat på att nåt sånt här spel ska komma ut till Wii.. med andra ord ett gammalt mario bros som dom förnyat. Spelet är grymt iaf ;) Men svårt ändå! Det gamla mario spelet till nintendo 8 bitars kunde man ju varva hur lätt som helst nästan.. här krävs det ändå lite skicklighet, jag gillart! :D
Köpte spelet på elgiganten för 599 kr. Dagen efter blev det julklappsrea på 499 kr. Haha.. Otur?




Aja, nu ska jag göra iordning mig för klockan 15 börjar jag jobba!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!



Håller med, Superbra spel! Har du gjort något nytt kul med håret ? Ser annorlunda ut! fint dock :P



PS: Elgiganten har 30 dagars prisgaranti även mot sig själva, bara gå tillbaka med kvittot så får du skillnaden tillbaka, dumt att betala för mycket vet du :P

2009-11-24 @ 18:29:18
Postat av: Sandra

Maria: Har inte gjort nåt speciellt med håret :) Tack för tipset. Får ta o gå dit med kvittot o få tillbaka lite pengar :D

Postat av: martina

shit det ser ut som du klippt dig jatte kort!! hasr du det? hade nog vart fint :)

marta..

2009-11-30 @ 00:19:55
Postat av: Karl

Vill ha dig i min säng.. får jag det?

2009-12-01 @ 01:45:22
Postat av: E

"Det gamla mario spelet till nintendo 8 bitars kunde man ju varva hur lätt som helst nästan.. här krävs det ändå lite skicklighet,"

Jag lol'ade hårt xD

Dom gamla är ju 100x svårare :P

2009-12-07 @ 21:17:33
Postat av: Walentin

fin bild :)

2009-12-18 @ 16:37:32
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Walentin

btw.. det spelet verkar ju skitkul ;P

2009-12-18 @ 16:38:00
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Lottar bl.a ut ett spel till WII :)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-11 @ 14:52:29

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback