En liten filmrecension

Jag har iaf kollat på Paranormal Activity för ett tag sen. Den som alla säger är så förbannad äcklig.. så äcklig att man nästan börjar grina. Känner att jag är tvungen och skriva min åsikt om den :P

Och den var såklart sevärd! Lite läskig och så. Men jag förväntade mig mycket mer skräck än så. Den var inte alls sådär galen som folk säger. Eller är jag helt enkelt bara härdad? Jag tycker att den var i samma klass som Blair Witch filmen (den första). Det var spännande och man visste inte riktigt vad man hade att vänta sig.. men som sagt, trodde det skulle vara mycket mer spökerier! Skräcktorsk som jag är så blev jag nästan lite besviken på den biten.

Så denna klarar man av att kolla själv på ;D Om man nu inte är super duper mega känslig.

Ger den 3 fjortisskrik av 5.


Kommentarer
Postat av: erik

får se till att kolla på den nu då :P

2009-11-08 @ 13:51:08
Postat av: Rickelito

Dags att man tankar hem... :=)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback