Varning för blod!

Usch.. var precis på väg ut till torget för att handla mat. Trampar då på en glasbit i sovrummet samtidigt som jag hade Martina i luren! Gnällde en hel del inför henne, haha. Men iaf, råkade göra sönder en tallrik där för någon dag sen. Trodde jag hade lyckats få bort all glas, men tydligen inte. Rätt i stortån satte den sig och DJUPT blev det :( Gjorde svinont och det bara droppade blod hela tiden.. kunde inte ens gå till toan pga allt droppande. Försökte, men kom bara till hallen och fick gå tillbaka. Har ju en katt som annars hade gått i blodet, hon är ju så nyfiken.. vill ju inte att hon ska slicka i sig det. Äckligt :S

Aja, satt kvar i sovrummet på golvet. ICA hann tyvärr stänga så någon mat hann jag inte köpa heller..

(Klicka för större bild)

ONT


Blodparty




Här ser man jacket ganska tydligt :S

Hopp.. testade en sko förut för att se om jag kan gå ut imorgon.. hmm, ser inte positivt ut. Gjorde ont med stortån pressandes mot sulan.. :(

Kommentarer
Postat av: julia

Usch, det där ser inte kul ut :o

hoppas att det blir bättre snart! (:

Postat av: Anonym

stackare krya på dig?

2009-05-30 @ 03:06:29
Postat av: M

åh.. det går över snart, puss på tån :)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback