Valborg

Drog in till vasaparken och kollade på cortegen igår. Därefter stack vi till slottsskogen och var där hela kvällen. Mycket trevlig kväll! Haft så himla ont i fötterna idag bara eftersom vi gick hur mycket/långt som helst igår! Högklackat + att gå långt = öm och blåsor på fötterna.

idag har jag vara slöat med Martina framför tvn. Ska alldeles strax lägga mig, synd bara att jag är pigg! Sov en stund förut på dagen.. självklart skulle det göra mig pigg :(

Aja, här lite kommer bilder från igår.


Jag innan vi drog iväg.


Väntar på att cortegen ska köra igång :)


Helen och Hanna


Leyla och Alex


Jag, Martina och Leyla :)


"nästan inga folk där"


Nu har det börjat :P








Nu är vi i Slottsskogen. Ida, Sandra och John.


Hanna, Helen och Martina på ett hörn haha




girlsen!


Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback