Lite hemlisar!

Som ni kanske inte vet så flyr jag Sverige i januari mot varmare breddgader - Thailand. Blir till att leva livet i ca 3 månader där borta. Så jag ska träffa Martina alldeles strax och prata om resan, gå igenom packlista m.m. Vi kommer vara ett gäng som drar iväg. Usch vad nervös jag blir av bara tanken på att flyga! Gillar inte det faktiskt... tror det är känslan av att inte ha nån kontroll över mitt liv där uppe i luften som jag inte gillar. Tänk om någon kapar planet? Tänk om det uppstår nåt fel och vi kraschar i starten, i luften eller när vi landar? haha. Paranoid? Svar ja. Men för tusan.. jag är ju rädd om mitt liv! :P

I alla fall.. jag längtar verkligen. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt! Festa, shoppa, elefantridning, promenad i skogen/träsk, besöka öar/olika platser, dyka, åka speedboat, träffa nytt folk, äta stekta insekter! (okej, ska inte hinna med riktigt så mycket).
Ska ha med mig systemkamera och videokamera iaf!

Och detta är en av dom anledningarna till att jag ska hyra ut min lägenhet nu i 6 månader från 1 juni. Det ni! Jag ska alltså flytta hem till Askim till kära mamma och pappa igen. Av den enkla anledningen att jag ska spara massor av pengar! Vilket är typ omöjligt så länge jag har min lägenhet. Sen flytta tillbaka.

Så det är väl det jag kommer göra nu i 6 månader. Jobba, jobba och jobba lite till. Ska försöka hinna njuta lite av sommaren med ;)

Tänk att få slippa ligga ute med 10 000 kr i räkningar varje månad och sen få maten serverad varje dag. Nu går dom pengarna till sparkassan ist.
Oj, vad långt detta inlägget blev nu! Måste skynda mig till märt-fjärt nu.

Puss haj








Kommentarer
Postat av: Knut

Turen høres utrolig flott ut, håper du får det supert :D



Flytte hjem til Askim, er det sammen Askim som er i Norge..? :) Hvis det er det, så har jeg vokst opp 15 minutter fra Askim :) hehe!!



Kram :)

Postat av: - SANDRA -

Knut: Tack :) Askim i Sverige är det ;P

2009-05-21 @ 21:04:28
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/
Postat av: F

Ahhh vad härligt! Kommer bli grymt kul för alla er som åker. Även om det är mycket folk där borta så är det underbart i Thailand. Så lätt att resa runt, hitta boende, äta god och hälsosam mat.



Sen att huden blir brun och fin är ju bonus :)



Du gör rätt i att flytta hem, kul att det ordnat sig med att hyra ut bostaden.



2009-05-25 @ 09:38:01

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback