Trött!

Idag är jag riktigt trött. Tvättade mina kläder igår mitt i natten så jag kom inte i säng förrän vid fem på morgonen, då alla fåglar hade vaknat till liv. Satan vad dom tjötade där ute! :D

Jag hade hur mycket kläder som helst att tvätta. Så jag fick sätta på 6 maskiner, så det blev ganska mycket springande till den himla tvättstugan. Och Sen fanns det inte plats att hänga upp alla kläderna på så jag fick ta hjälp av golvet, haha.


Såhär springer jag runt och grejar just nu.. Ser ni kläderna på golvet? Tur att jag har rent golv i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

runt & grejar sådär ordning gjord ?



patetiskt !

2009-05-07 @ 20:46:19
Postat av: Jimmy

Du har så sjukt snygg kropp så det är löjligt!!

Du ¨måste ju ha modellkontrakt nånstans annars står inte allt rätt till i denna värld!!!!

2009-05-07 @ 20:54:05
Postat av: Micke

För min del får du gärna fortsätta tvätta på nätterna... :-)

2009-05-07 @ 23:13:15
Postat av: Dennis Palm

En brun Sandra =P

2009-05-07 @ 23:17:49
Postat av: - SANDRA -

Anonym: Jag känner lukt av avundsjuka.. det stinker. Bort från min blogg tack din negativa amöba!



Jimmy: Tackar :D



Dennis: Nja, så brun är jag inte. Skuggan lägger sig bra ;)

Postat av: F

Ahhhhhhh, du vet hur du får bloggen att vakna till liv igen :)



Vacker pose Sandra! Sådär lagom mystiskt när man inte riktigt ser ditt ansikte.



Vad står det för namn på din tatuering, eller så ser jag fel...

2009-05-08 @ 08:27:31
Postat av: SKÖNHETSTIPS & HEMMAKURER

Det där måste nog vara den finaste kropp jag någonsin skådat ute på en blogg... helvete!

2009-05-10 @ 11:48:30
URL: http://skonhetstips.com
Postat av: Hihi

sjukt het kropp <3

*runka massor*

2009-07-22 @ 05:17:41

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback