Valand

Tjoohej.
Tänkte lägga mig nu men ska bara snabbt berätta lite om gårdagen. Patrik, Jens, Martina och jag förfestade hos mig en stund innan vi drog in till Valand. hade faktiskt riktigt skoj! Men yeeeez vad är det med vissa killar (nej, inte putte å jens! :), vissa har svårt att fatta! Var en del som hade käkat blängsylta med glosoppa kan jag ju säga! Och dom ringlade sig som hungriga ormar. Men det blev dans hela natten lång och massa annat skoj.. så det var lyckat i vilket fall som helst :) Drog väl därifrån runt halv fem skulle jag tro? Minns inte riktigt.. somnade i sängen på en gång när jag kom hem :)

Skulle egentligen på en privatfest ikväll.. men det sket sig tyvärr. Men det kommer en till helg nästa vecka.. så då är det bara PÅ´T IGEN! :D


Jens ger tummarna upp!


Patrik är glad och tar en sup!




Mmmh, finsmakar´n


Här gillar man inte kameran nej! ;P


Jenga!




Vi var ju såklart tvungna att spela Jenga. Blev bara krig av klossarna till slut!


Ibland går det vilt till på dansgolvet.




Mitt i dansvimlet.


Vi stötte på Ted där.. sköööj sköööj.


Haha... yeah!

God natt!


Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback