Sixten

Det smärtar så mycket att jag aldrig mer kommer få se dig, gosa eller leka med dig.. Jag kan inte tro det och vill inte inse det. Det gör så ont... Du gav oss 6 mysiga år och du kommer alltid vara älskad och saknad av oss :´( 

Jag vet att du kommer få det underbart i katthimlen. Men hur ska familjen och din bästis Findus klara av att gå vidare utan din närvaro? 

Tomheten utan dig är oändlig. Hoppas innerligt att vi ses i nästa liv.










Sov gott hjärtat.

Jag Älskar Dig, för evigt.

Kommentarer
Postat av: F

Vilken vacker katt, hon/han har det nu toppenbra i himlen. Jag vet en katt som hon/han kommer möta som var lika vacker och fin som Er.

2009-03-11 @ 08:43:35
Postat av: Patrik

aww, :'( där fick man en klump i halsen.

stackars er :(

2009-03-11 @ 12:06:41
Postat av: zanna

men usch sandra bara sex år:O va hände med honom? minns han som liten ju.

Postat av: tp

Va e det för ras? :O (långhåriga) grymt cool.. funderar på att skaffa katt sj så kollar runt lite så det skulle va underbart om du visste va det va för ras. eller e det en norsk skogskatt? // peace thom

2009-03-12 @ 17:34:51
Postat av: Sandra

tp: Det är en renrasig norsk skogskatt. Dom katterna är väldigt underbara till sinnet. Så väljer du en skogis så gör du ett bra val!

2009-03-13 @ 19:30:51
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/
Postat av: tp

Sandra: okok ska kolla upp det.. känner mig lite ensam i min lilla 1:a så det skulle va najjs med lite sälskap :=)

2009-03-20 @ 13:39:39

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback