Klarat det!

Jag har precis varvat Nintendo Wii´s Mario Galaxy! Jag säger bara det... sicket grymt spel alltså! Banorna var helt otroligt genomtänkta.. och själva handlingen på spelet var ju perfekt! Jag ger verkligen spelet 10/10. Detta har verkligen varit en utmaning och många banor har vart väldigt svåra och där man fått tänka efter hur man ska klara av dom. Tänk att jag klarat av alla banor och tagit alla stjärnor helt av mig själv. Aldrig någon hjälp, haha :D Nu har jag precis kollat färdigt på slutet av spelet och jag fick massor av rysningar.. usch så bra :)

Det var det de!



Kommentarer
Postat av: Erik

Hej Sandra. visst blir man glad av det spelet?, jag tyckte själv det var jätteskoj , särsklillt när man kunde hoppa runt på de små planeterna :) fast inget slår ju mario på nintendo 64 ;) ha det så bra ! kram

2009-03-29 @ 12:56:52

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback