Fullt hus hos mig

Idag har jag haft besök av mamma, brorsan, syrran, mormor och morfar. Fullt hus verkligen :) Kan ju säga att Cindy är väldans populär bland dom! Just nu ligger hon och sover och tar igen sig efter allt lek, medans jag spelar nintendo wii. Har typ inte spelat det nånting sen jag flyttade hit men nu har jag börjat igen och ja, nu är jag fast. Har snart klarat Mario galaxy.. bara några få stjärnor kvar. Alltså, det är riktigt svårt nu. Kan sitta med samma bana hur länge som helst..

Men nog om mitt spelnördande. Vad händer ikväll? Nada verkar det som.. lekte hemmafru för några dagar sen och bakade cheesecake. Men Martina hälsade på mig så den tog ju slut på en sek ;P

Så jag tänkte leka hemmafru idag igen och baka något nytt.. vet inte vad än. Men choklad måste den innehålla! :) Synd bara att jag inte har någon att vara hemmafru åt, haha. Antagligen där som Martina kommer in i bilden.. jag får helt enkelt vara det åt henne ^^.






Tittut




Tröttis

Kommentarer
Postat av: märta

hahah det gillar jag:D:D fast gör lite nyttigare saker så jag int slutar som dom 500 kilos fettona på tv!! haha

2009-03-27 @ 09:45:32

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback