Utgång till Parken

Jag måste nog lägga mig strax. Klockan börjar bli lite väl mycket! Igår blev det i alla fall utgång till Parken. Ett nytt ställe som öppnats och det var riktigt nice där! Så dit ska man igen :) Kom inte i säng förrän vid sex tiden, värsta sent! Men det var en mycket trevlig kväll ;) fast när vi var på väg hem så tog en kille tag i min arm och började snacka med mig och då ryckte Malin, min räddare in.. drog iväg hans arm, fast han höll hårt så det gick inte först så hon sa SLÄPP HENNE, SLÄPP HENNE DÅ!! haha.. och där står jag i kläm :P Han blev värsta sne, så när vi gick ropa en från det gänget, din mammas hora! haha.. herre gud, behöver jag ens nämna att dom var utländska? Jaja, idag har jag inte gjort så mycket mer än att slappa och spela Wii.. mysigt värre.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen.. Cindy ligger redan där och väntar på mig <3


Malin och Martina


Gaaaalen bas!


...och så jag :)


Kommentarer
Postat av: F

Häftig bild med ljuset. En sommarkjol, här i Stockholm har vi inte sett solen och kjolar på många dagar. Regnar konstant hela tiden. Sommaren känns waaaayyyyy off!

2009-06-15 @ 09:21:00
Postat av: - SANDRA -

F: Här är inte så mycket sommar heller.. idag skiner solen men det kunde vart varmare! Det sägs ju att det ska bli såå fin och varm sommar, så får väl hoppas på att den kommer snart :)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback