Sol och bad

Jag har verkligen tagit tillvara på det fina vädret vi har här i Göteborg. Solat och badat en hel del men även festat, vart på kalas för min syster som fyllde 20 och dessutom jobbat. Färg har man fått med ;) Hoppas det fina vädret håller i sig. Vill gärna ha soligt tills nästa vecka! Och är det sol tills dess så lär det var riktigt skönt i vattnet. Igår jobbade jag och då missade jag solen totalt.. fast det kanske var lika bra att låta kroppen få ha en vilodag från solen :)
Har hur många badbilder som helst från dagarna, visar dock bara några få av dom :P


Matpaus efter en soldag


Jag och Martina är helt utslagna efter maten. Mätt!


Här drar jag på mig min finaste min.


...och Martinas finaste :P


Förvånade?




Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback