Midsommar 09

Hade en riktigt riktigt nice midsommar! Jag och Martina drog till Alingsås och spenderade kvällen och natten i en stuga vid mjörn. Hur mysigt som helst.. festen tog slut 7 på morgonen typ haha. Dom flesta däckade väl vid 2, börjar man dricka tidigt så slutar kvällarna tidigt.. så vi gick o lade oss en stund men jag var inte trött, sen kom Martina till soffan och då började vi tjöta en massa sen var det bara raka vägen upp ur sovplatsen för att festa mer! Stackarna som låg i gäststugorna blev överfallna av oss. Jonas försökte få upp dom för lite mer party! Till slut så kom några upp en efter en.. :) Men kul var det! :D
Kan ju säga att det var koma för min del när jag körde hem! Tröttast i stada.


Min krans :)


Vimmel på altanen ;P


Jonas, Joakim och Martina! :D


Jag plockar blommor till en krans (kransen blev aldrig gjord)


Här plockas det förfullt!


Haha




Joakim




Daniel


Kameran i högsta hugg. Här går det inte att smyga!


Spider-pig!


Efter den lilla sömnen folk fick så var det fest igen! Typ tremannafest?


Daniel posar stenhårt :P


En utslagen Jonas och en taliban (jag)


Fin utsikt


5 på morgonen och jag är helt coco.


Sletna klockan 6 på morgonen!






Myggan och spiggen

Trevlig midsommar! :D

Kommentarer
Postat av: weo

Hur kan du se så fräsch ut klockan 6 på morgonen efter en hel kväll/natts festande? :D



Vacker är ordet!

2009-06-21 @ 17:00:14
Postat av: Spiderpig

=) vilken fest :p Att de kom ut en efter en va ju för de hade sovit så länge =) trötta jävlar ;) men det lär nog bli fler helger nu i sommarn faktiskt som vi ska va där ute hoppas jag :D sugna?

2009-06-21 @ 22:54:11
Postat av: F

Du ser inte direkt sliten ut, hur pigg som helst! Vacker utsikt ni hade, kanonläge!

2009-06-22 @ 09:20:18

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback