Kattmys

Cindy har hittat en liten kompis, Baileys. I börjar fräste hon liten men dom fastnade fort för varandra, sprang efter varandra hela tiden och busade.. nu har dom tagit relationen ett steg längre och ligger och myser/sover ihop :) Riktigt sött! Cindy har sovit varje natt med mig i sängen sen jag skaffade henne.. var rädd att det skulle försvinna när jag flyttade. Men hon sover fortfarande med mig.. känns tryggt. Och nu har Baileys hittat hit med så nu sover vi tre stycken :D Tur att man har 160 säng!


"Vem är det?"


Hälsar lite


Mums, luktar pojk


Leka lite med Cindys svans


<3

Kommentarer
Postat av: x

gulliga trampnynor,man vill liksom pilla på håret mellan dom.

kolla in filmen thunerheart

2009-06-20 @ 03:46:26

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback