Här får ni något att bita i!

Jag vet.. jag suger på att uppdatera! Men just nu finns inget vettigt att skriva. Jobbar bara om dagarna och det är väl inte så kul att läsa om? Men på lördag blir det röj och då kan jag lova att det kommer fotas massa massa!
Förresten.. vart tog sommaren vägen?! Är den slut nu? Jag som blev så brun där ett tag.. känns ju som att höstan redan är på väg :( men men.. just nu städar jag bara.. diskar och grejer! Tråkigt värre.. så därför kör vi tre kluringar nu:

Ni MÅSTE svara på alla tre.. så det är antingen eller som gäller.

1. Vad väljer du, bajsa ur munnen ELLER att äta med röven?
2. Hoppa på ett ben resten av livet ELLER att gå på alla fyra? (dvs, armar och ben)
3. Vara tvungen att fisa varje gång du ler mot någon, ELLER fisa varje gång någon ler mot dig?

:D


När jag var på marholmen senast




Kommentarer
Postat av: Steff

HAHAHA, jobbigt



1. äta med röven

2. hoppa på ett ben

3. svååååååår! men fisa varje gång nån ler mot mig dåå =P

2009-07-23 @ 21:35:14
Postat av: martina

Töntigaste i världen men visst .. hehe..



1 äta med röven.

2 hoppa på ett ben

3 fisa varje gång jag ler mot någon, slipper de lätt genom att inte le då ju:P

Postat av: F

Ojoj, du ger oss så vackra bilder som säger..."titta men inte röra"....



Sandra är en hejjare på att retas med bilder på sig själv!!!



Ja sommaren känns avlägsen, nu är det varannandag väder, sol - regn, sol - mulet...

2009-07-24 @ 08:50:32
Postat av: Jonas

Shit, vad vältrimmad din mage ser ut att vara! Ta en bild på den utan tröja nästa gång! :)

2009-07-25 @ 17:22:30
Postat av: Micke

1 äta med röven.

2 hoppa på ett ben.

3 fisa varje gång.

4 gillar den mittersta bilden.

2009-07-28 @ 13:56:21
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=qqRIWcBJP5E&feature=related



där e du...i mitten typ

2009-08-15 @ 20:53:16
Postat av: - SANDRA -

Anonym: Haha, vad fult.. kul att dom tagit en bild från mig från min gamla snyggast.se sida. Får väl ta det som en komplimang! :)

2009-08-16 @ 01:53:39
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback