Sjukling

Hej hopp.

Det ser inte ljust ut för mig.. har varit i kontakt med en halsfluss smittad person och igår fick jag känningar i halsen. Idag gör det riktigt ont och jag har lite smått feber. Känner att det blir värre och värre.. så jag är 99% säker på att jag har halsfluss på g! Känns sjukt tråkigt med tanke på att jag ska jobba 15 timmar imorgon! Tackade ju ja till kvällspasset imon. Hmm, får nog gå på morgonpasset och sen ringa min samordnare och höra med henne om jag ska fortsätta jobba eller inte. Vill ju inte smitta nån heller... dessutom måste jag iväg till vårdcentralen, vilket jag inte hinner imorgon om jag ska jobba alla dom timmarna.

Det blir kurering för mig dom närmsta dagarna!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Stackare...krya på dig!

2009-07-29 @ 10:39:17

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback