Nattbloggning

Sitter på jobbet just nu.. allt är lugnt och skönt jut nu så nu mumsar jag på en ostfralla. Första nattjobbet nu på mitt nya jobb och jag trivs jätte bra! Man är väldigt fri.. kan sitta här och mysa med mig själv framför en film eller leka med internet eller gå och ta en liten powernap om jag börjar känna mig trött.. och det bästa av allt är att man får betalt för det :D
Men nattuggla som jag är så kommer jag säkert kunna hålla mig vaken tills 08.00 så jag slutar.

Har cyklat till jobbet varje gång nu i typ tre veckors tid. Satan vad man märker skillnad på konditionen.. och låren, dom är ju typ stenhårda! hahah. Det är lika mycket nerförsbackar som uppförsbackar så det är lika jobbigt dit som hem.

Jahopp, nu ska jag sätta på en film!


Såhär ligger alltid Baileys när jag sitter i sängen, sån sötnos! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lite rolig blogg ju..



Svårt o hålla dej uppe på natten? Lyssna på denna då:
http://www.youtube.com/watch?v=zdMru0QLR1M

2009-07-25 @ 16:00:39
Postat av: F

Vilket softarjobb. Övervakar du sovande turister på hotell? Är det ett nytt fulltidsjobb du skaffat dig? Fram till resan i vinter? Några nya planer för just resan, några nya öar ni hittat som ni skall besöka.

2009-07-27 @ 08:53:10
Postat av: Sandra

F: haha nej, jag jobbar med personlig assistans, ledsagning och som kontaktperson. Allt inom samma företag då :) Jo jag kommer jobba fram tills resan, sen ta tjänstledigt. Och ja, några öar har vi allt hittat som vi ska besöka.. kommer inte ihåg vad ön hette nu (martina har koll på vilken ö det är) men grymt ställe att snorkla på var det iaf. Så den platsen är given! :) Kom med förslag på öar om du vill ;P

2009-07-28 @ 22:13:52
URL: http://sweetsandra86.blogg.se/

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback