Batman maraton

Idag blir det en riktigt lugn lördag.. batman maraton på tv så det underhåller jag mig med just nu! :) Somnade inte förrän vid 8 tiden igår på morgonen, men det var en trevlig natt! ;P Så jag ska lägga mig så fort batman filmen är slut. Måste vända tillbaka dygnet för på måndag är det dags för jobb igen. Har vart riktigt skönt att vara ledig denna veckan.. synd att vädret inte har vart det bästa bara. Imorgon blir det en sväng till gymmet och sen cykla till coop och handla mat. Jag tar cykeln vart jag än ska nu och satan vad snabbt jag får upp konditionen... hade jätte bra kondition förra året, och nu är den tillbaka igen. Riktigt gott! :)

Natti natt sen.




Kommentarer
Postat av: F

Trevligt att se dig igen på bild. Du ser mer "fit" ut på något sätt, din cykelmarathon grej verkar ge snabba resultat på dig. Önskar att det gjorde på mig också.



Vilka ögon du har, väldigt vackra!

2009-07-20 @ 09:00:46
Postat av: Martin

Så fin och somrig :) När kommer du ner till Varberg? Tänkte jag skulle utklassa dig i bowling hehe. Vad tror du om de???

2009-07-20 @ 14:26:25
Postat av: Rickelito

Tackar! :=) Ser att du hängt me Spiderpig och resten av ligan på Midsommar. Skulle själv varit med, men befann mig då i Marbella...

Postat av: Rickelito

Jofan, Marbella var riktigt bra ;)

Göteborg till helgen, ska ner och fira Pierre som fyller år idag!

2009-07-20 @ 19:15:00
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: aziz

fin du e vackra ögon =)

du passar perfekt som modell=)

2009-07-20 @ 23:34:13
Postat av: Mange

vill ha med dig i ett inlägg på vår blogg, maila [email protected] om du är intresserad =)

2009-07-23 @ 11:23:47
URL: http://sweblogg.se
Postat av: Hihi

fan va härlig du är å runka till :)

2009-10-21 @ 14:19:17

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback