Nyårsafton 2008

Är hos mina föräldrar, därför blir det dålig uppdatering :) Vart här sen i tisdags nu.. ganska skönt att slippa göra mat och vara ensam i lägenheten!

Hade iallafall väldigt kul på nyår.. jätte trevligt och roligt folk var det med :) Ganska galen fest med folk som dansade på stolar och sprang runt. Men det är ju bara ett bevis på att festen blivit lyckad! Fick massa kommentarer om mitt hår med :D.. Sen kom jag hem vid 4 men somnade inte förs än vid 6 tiden och sen skulle jag upp och jobba klockan 9. Gissa om jag var trött? :) Och inte fick jag sova när jag kom hem heller för jag blev upptagen på annat håll.. höhö ;P




Mycket dans den kvällen :)








Vid tolvslaget!


Dags att korka upp champagnen!








Nyårspuss ;)









"så här stooooor vill jag ha"


haha




Emelie och jag!


Blev ganska mycket skålande :)

Puh.. nu har jag lagt upp många bilder! Nu ska ´jag iväg och sola..

tjing

Kommentarer
Postat av: Micke

Tjosan, såg ut som en bra start på det nya

2009-01-04 @ 11:19:46

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback