En vanlig onsdag

Sitter på jobbet just nu. Slutar klockan 16 så efter det ska jag hem till mina föräldrar, äta lite sen till träningsverket för ett rejält pass på gymmet.. längtar! Sen blir det en 29 min solning.. Hoppas Martina vill hänga med :)

Gud vad bra jag sov i natt. Minns inte senast jag sov så skönt! Vaknade inte en enda gång.. och när jag väl vakna var klockan 07.30 och jag var helt pigg.. hela 1 ½ innan jag började jobbet, gött!. Finns inget bättre än att vakna av sig själv helt utvilad innan klockan ringer och väcker en. Jag hatar verkligen min alarmsignal.. men vem gör inte det?! :P

Jag tror jag har på fått ett beroende.. av chokladmousse! Finns en speciell på ica som jag älskar! Skulle kunna leva på skiten :D I botten så ligger det små chokladkulor, över dom ligger det sen vit mousse och över det ligger det chokladmousse som toppas av riven choklad!!! mmmmh.. *vattnas i munnen*


Nej, det är inte den jag brukar äta på bilden. Men ändå.. smaskens ;)

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback