Planer..

Har fått låna en dator av snälla Dennis nu! :D Så nu kan jag blogga på som vanligt igen. hade verkligen inte klarat av att vara här hemma utan en dator.. orka se på tv hela tiden?! :) Antar att man blivit lite datorskadad..

Ska träffa Martina snart.. ska nog iväg och kolla i affärer och planera lite inför den eventuella backpack resan! Vi hade tänkt starta i Thailand och sen bara se vart vi hamnar. Men Jamaica och Dubai är något vi måste klämma in! Vi hade tänkt resa runt i några månader. Såå härligt det hade vart så jag hoppas det blir så! Men det är så mycket som behövs fixas innan dess. Vem som ska bo i min lägenhet, vem som kan ta hand om alla räkningar. Hur mycket pengarna man behöver ha med sig m.m. Då kommer denna bloggen i så fall bli en reseblogg i några månader ;)

Åhhhh *drömmer mig bort*


Thailand






Jamaica


Hotell i Dubai.. sjukt nice!

Kommentarer
Postat av: Erik

En rekomendation är att besöka Ko Thao i thailand testa å dyka å så, känner en svensk dyklärare därnere som säkert kan fixa extrapris på boende å dyk ;) ha det så bra! kram erik

2009-02-27 @ 00:00:49
Postat av: mini

vill!! ja så fort jag börjar jobba ska jag spara så mycket jag kan!! hehe.. måste det! minska ner å alla utgifter.. sälja bilen å allt! heheh..


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback