Måndag

Nu har jag vaknat till liv efter mitt nattjobb. Fyra timmars sömn fick jag, så nu känner jag mig super pigg.. eller inte! Morfar och pappa kommer hit strax ock ska borra upp en lampa i vardagsrummet, och pilla med elen. För sånt får jag inte röra själv ;)
Har lyckats förvandla min förkylning till en himla hosta nu med! Kittlas konstant i min hals och nu har jag ont i den pga hostandet. Blir helt galen på det! men men..
Från det ena till det andra..

Ska ha inflyttningsfest hos mig nu den 21 feb. Det är på tiden det! Inte haft det än trots att jag bott här ett halvår. Men bättre sent än aldrig eller? ;P

Nej, nu måste jag städa undan mina kläder så papps och morfs kan gå runt här!


Kommentarer
Postat av: Erik

Hoppas det blir bra med den nya lampan, inge bra att fixa med sånt själv, :P har själv fått några rejäla kyssar när jag skulle sätta upp ikeas "enkla" lamp-vajersystem :P... tipps för kittlande halsar är riktigt varmt te med mkt honung i ;) hoppas du har en bra dag, kram erik

2009-02-10 @ 10:33:39
Postat av: Sandra

Erik: Tack för tipset.. får testa det :)


Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback