Shopping-time!

Sitter här och väntar på att mamma ska bli klar. Vi ska nämligen iväg och shoppa lite innan vi börjar våra jobb. Jag jobbar 16-08 idag! Lagom tid det där.. Ska i alla fall försöka att hitta lite nya tröjor och lite nya partykläder.. det behövs!

Skriver en liten önskelista nu med.. jag önskar mig inget speciellt faktiskt, bara en ny kamera :) När man var liten kunde man skriva en mil lång önskelista om det var så! Önskade mig nog 10 olika barbiedockor då haha. Jösses vad jag har julklappar att köpa i år då. Ångest AB! Ger hellre bort julklappar än att få några iofs.. men plånboken blöder efter jul.. jobbigt! :D

Snart kommer Martina hem. Äntligen! Hörde jag leeeeekkaaa? :D


Martina och jag när vi leker.

Kommentarer
Postat av: martina

heheh jaa vi ska leka i morn! hhe.. ska bli skoj, saknr du mig så mycket nør jag inte ør hemma? borde resa bort mer då kanske hehe.. jobber du imorn?? jag ør hemma halv 11 i natt, ringer under tiden eller då..

2009-12-03 @ 18:07:49

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback