Hysteri på stan

Idag har det varit en hysterisk julklapps-shopping-dag! Har köpt en hel del faktiskt och oj vad pengar försvinner lätt! Hittade även lite kläder och skor till mig själv såklart. Och I Love my new shoes!! :D Letade efter ett par vinterskor och dom har jag hittat nu! Men samtidigt så råkade jag fastna för ett par andra snygga skor så jag fick beslutsångest.. Aja, fick helt enkelt köpa båda.. stackars plångbok :(

Nu har jag vart ute i 4 timmar och handlat och jag är inte ens klar med hälften av alla julklappar trots att jag köpt flera stycken. Dessutom har jag hunnit med ett möte på mitt jobb där jag fick reda på massa bra saker! Blev super glad. Mer om det senare ;)

Nu ska jag iväg och träna och sola för ikväll är det massa Wii spel med en vän som gäller!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Kevin

Du bara shoppar jämt ;) like your style!!

2009-12-04 @ 00:40:47

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback