Glaaader

Haft det super mysigt i Skövde i två dagar! Han får mig verkligen att skratta ihjäl mig! Och idag kom en hel del snö med. I Göteborg snöar det aldrig typ.. och när det väl gör det så lägger det sig inte på marken. Känns skönt att fått uppleva snö i år, och självklart med världens bästa Filip! :D Vi tog även en tripp upp till berget och myste till det rejält. Gillart!

På motorvägen förut när jag nästan var hemma hade det skett en hemsk olycka. En stor älg hade blivit påkörd så den tog upp halva motorvägen :( Huvudet var helt vridet.. stackarn. Hatar sånt!

Nu ska jag lägga mig i min tomma säng. Förhoppningsvis löser sig det problemet på söndag ;)

Natttiiii.


Kommentarer
Postat av: Nattugglan

...åååkeej.



Det var synd om älgen.

Hur fasen gick det med folket.

Är väl mer viktigt än en jäkla älg som garanterat falla offer för en kula vid något tillfälle.



Finns gott om älg så bara bra om någon stryker med ibland.

2010-01-16 @ 05:49:39

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback